Hoera, net als vorig jaar tijdens de lockdown hebben we vandaag de jeugd weer in de gelegenheid gesteld om buiten te tafeltennissen. Helaas deze keer geen training door Femke maar wel mekaar weer eens zien en vrij spelen bij zomerse temperaturen. Vandaag zouden 13 jeugdleden weer komen tafeltennissen; 2 suffies vergaten helaas te komen. ;-) Een aantal kinderen had graag willen komen maar kon er om diverse redenen niet bij zijn. Hopelijk is de opkomst een volgende keer nog groter!

De beginners van groep 1 mochten eerst 5 kwartier aan de bak, snel daarna mochten de gevorderden van groep 2 laten zien of ze t nog konden.

De tafels stonden deze keer op het parkeerterrein van de scouting. Prima plek, er was vrijwel geen wind en de temperatuur was ca 20 graden.

Ook de komende tijd gaan we de weersverwachtingen goed bestuderen en we hopen dat er bij een volgende mooie dag met weinig wind en zonder regen ook dan vrijwilligers te vinden zijn om te helpen. Deze keer waren Mark en Clement degenen die 3 uur van hun vrije tijd hebben opgeofferd. En dat werd gewaardeerd. Superblije kinderen is een mooie beloning vind ik. Daar doen we het voor.

Marjolein