We hebben er lang op moeten wachten maar zaterdag 18 september a.s. start de najaarscompetitie 2021 voor de jeugd. Corona heeft er ingehakt: er zijn weer wat jeugdspelers gestopt: helaas hebben de voormalig competitiespelers Lucas van E., Dewi, Mirko, Renzo en Vanshika opgezegd, als ook enkele recreanten. Gelukkig hebben we er ook weer nieuwe jeugdspelers bij. De meeste nieuwe jeugdleden - en dat zijn er sinds de lockdowns best een behoorlijk aantal - gaan nog geen competitie spelen. Alleen Noah, het jongere broertje van Yunah, gaat debuteren en wel meteen in team 2. De 2e debutant in de competitie is Izabella, dochter van Raul. Zij is al langer lid van VVV en gaat spelen in het 3e team.

In de najaarscompetitie 2021 heeft VVV 3 jeugdteams:

Team 1, met part-time coach Maurizio Bruschi, zal toch vooral zichzelf gaan coachen. Zij zullen uitkomen in de 1e klasse. Reuben is hun aanvoerder, Sam en Yunah de andere vaste spelers. En Nina staat reserve zodat zij bij evt. calamiteiten kan worden opgeroepen.

Nog meer over Nina: zij is net als vorig seizoen, coach van team 2, samen met Ferry van den Berg. Hidde is de aanvoerder van dit team, Florian, Björn en Noah zijn zijn teammaten. Dit team gaat 3e klasse spelen.

Team 3 heeft net als team 1 drie vaste teamleden en 1 reservespeler. Teru, Julián en debutante Izabella gaan spelen in de 4e klasse. Sjoerd is weer hun vrijwillige reserve. Heleen Stappers is weer de vaste coach en Benito de Jong reservecoach.

Alle spelers en coaches heel veel plezier en succes. Hopelijk kunnen komend seizoen alle wedstrijden “gewoon” gespeeld worden !

Marjolein