Vanaf vandaag, zondag 5 september, kun je bij PLUS Post aan de Prins Frederiklaan in Leidschendam sponsorpunten sparen voor VVV. Tot en met zaterdag 13 november ontvang je bij elke 10 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten een sponsorpunt. Dit is een voucher met een unieke code. Deze unieke code kun je activeren op www.plus.nl/sponsorpunten.
Zoek dan naar Tafeltennisvereniging VVV en doneer je punten!

PLUS verdeelt €10.000 euro onder alle deelnemende clubs (en dat zijn er maar 6!) dus hoe meer punten er naar VVV gaan, hoe groter de opbrengst is.

Wanneer je spaart maak je wekelijks tevens kans op één van de drie PLUS cadeaukaarten ter waarde van €75. Win-win dus!

Uiteraard is digitaal sparen ook mogelijk. Je ontvangt jouw sponsorpunten dan in de PLUS app. Als je digitaal spaart, ontvang je gelijk één sponsorpunt gratis.

Dus doe vanaf nu allemaal je boodschappen bij PLUS in Prinsenhof! ?