Er is geen aandacht aan geschonken maar onze vereniging werd 65 jaar geleden opgericht! Geen groot feest dit keer; de gemeentelijke bezuinigingen hebben ook effect op onze vereniging.

Normaal ga je op jouw 65e (nu nog wel) verjaardag met pensioen maar voor VVV is dat niet van toepassing. Onze vereniging is nog jong van geest en vol van energie. De happening van afgelopen weekend bij Taverzo en in Leidsenhage bewijzen dat wel. En we zijn nog veel meer van plan.

We gaan onze vereniging een nieuw leven inblazen. We gaan de hort op, zoeken de mensen op om ze te overtuigen bij ons te komen tafeltennissen. Het is een sport voor alle leeftijdsgroepen: het biedt beweging, ontspanning en desnoods spanning als je competitie wilt spelen.

Het mooiste cadeau dat we ons zelf kunnen geven is ledenwinst; en dat bereiken we door allemaal een bijdrage te leveren aan de vereniging.

Maar voor nu: allemaal proficiat!

Martin