Sinds de aanvang van dit seizoen wordt VVV senioren 1 gesponsord door TTsport.nl, van Michel de Boer.  Jammer genoeg nam het bedrukken van de kleding meer tijd in beslag dan ons lief was, maar afgelopen woensdag vonden we een fotomoment om team 1 en de sponsor vast te leggen.

Van links naar rechts:

Patrick, coach Pim, Werff (tevens hoofdtrainer), Michel de Boer van TTsport.nl en Rick.

VVV 1 met sponsor Michel de Boer

Het is natuurlijk geweldig dat TTsport VVV 1 wil ondersteunen. Vooral omdat Michel de Boer (Nederlands kampioen 2010!) een grote naam is in het Nederlands tafeltennis.  Michel zal persoonlijk ook nog extraatjes verzorgen voor VVV, zoals aanwezigheid bij toernooien, geven van een clinic en dergelijke.

Van de kant van VVV proberen wij VVV 1 een goed visitekaartje te laten zijn, niet alleen van de vereniging, maar ook van de sponsor en tot nu toe gaat dat erg goed, want op dit moment staat VVV 1 stevig bovenaan in de najaarscompetitie. Maar liefst 6 punten voorsprong op de nummer 2, met een wedstrijd minder gespeeld.

Komende zaterdag 22 oktober (16:30 uur) speelt VVV 1 weer thuis. Kom allemaal kijken hoe dit hechte team zich naar de 3e divisie probeert te knokken. De thuiswedstrijden worden goed bezocht en de sfeer is bijzonder goed. Kortom: een leuk uitje voor de late zaterdagmiddag!

Remco