Afgelopen vrijdag 14 oktober 2011 speelde VVV 2, voor deze editie bestaand uit Frans, Erwin en Stefan, uit tegen Phoenix 1.

VVV 2 laat hier en daar wel wat punten liggen en staat daarom op dit moment op de vijfde plaats. Degradatie lijkt niet echt een gevaar, want Docos 3 heeft aanmerkelijk minder punten. De middengroep van deze poule is sterk aan elkaar gewaagd.

De wedstrijd tegen Phoenix was extra spannend, aangezien Phoenix op de tweede plaats staat. De ervaren Frans met zijn karakteristieke, lastige spel gaf de jeugd het goede voorbeeld door gewoon alledrie zijn singles te pakken. Edwin wist ook een punt binnen te slepen en Stefan pakte zijn eerste punt. Jammer genoeg kon één extra puntje, bijvoorbeeld door het winnen van de dubbel, niet gepakt worden, maar al met al is 5-5 een nette uitslag.

Op vrijdag 28 oktober ontvangt VVV 2 het Leidse team Docos 3 op visite, de voormalige club van Edwin. Kom VVV 2 aanmoedigen en maak er eens een leuke avond van!

Remco