Op zaterdag 21 april aanstaande wil het bestuur een etentje voor de vrijwilligers van VVV organiseren.

Het is de bedoeling dat we om 18.00u bij elkaar komen en daarna samen te "dineren". Ans verzorgt het eten, dus je weet wat het wordt: chinees of iets anders lekkers.

Alle vrijwilligers zijn welkom! Barmedewerkers, coaches, trainers, vrijwilligers anderzijds en zelfs het bestuur worden uitgenodigd om deel te nemen aan dit gezellig evenement dat jullie als vrijwilliger ruimschoots hebben verdiend.

Het is een informele bijeenkomst, geen kledingvoorschriften maar een goed humeur is wel vereist.

Heb je zin meldt je dan aan per email bij Ans: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor 14 april.

Tot binnenkort.