Hallo allemaal,

Dit jaar pakken we de Grote Clubactie serieus aan!

De Grote Clubactie is een landelijke loterij om geld in te zamelen voor je eigen vereniging VVV. Met dat geld kunnen we allemaal leuke dingen doen. Zo willen we een nieuwe robot gaan kopen, waarmee je nog veel beter oefeningen kunt doen.
We hebben jullie hulp nodig om dit voor elkaar te krijgen! Daarom moeten jullie zoveel mogelijk loten proberen te verkopen.
De mensen die loten kopen, kunnen grote prijzen winnen tot zelfs € 100.000 !

De lotenverkoop start op ZATERDAG 15 september.  Alle jeugdleden krijgen komende week op de training een brief uitgereikt met een Verkoopboekje en Margot komt precies uitleggen hoe alles werkt.

Als je NU alvast wilt lezen hoe het werkt: HIER vind je de brief met uitleg!

Meedoen hoor! En samen met de bijdragen van de club van BZG verdienen we die robot zo bij elkaar!  Els je nog meer informatie wilt, mail Margot even op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel natuurlijk het VVV infonummer waar je 24 uur per dag naartoe kunt bellen: 085-2014355

In ons clubhuis hangen ook intekenlijsten. Iedereen is bij deze uitgenodigd om ook in te tekenen voor clubloten!

Remco Bruijne

PS: senioren mogen vanzelfsprekend ook loten verkopen. Collega's kunnen bijvoorbeeld moeilijk NEE zeggen :-)