Hallo allemaal,

De Grote Clubactie gaat heel goed! We hebben nu al meer loten verkocht dan we hadden verwacht. We staan nu op MEER dan 150 loten, maar nog lang niet alle boekjes zijn binnen. De jeugdleden doen het superrrrgoed, maar Ans heeft ook al veel verkocht (die loten zijn nog niet meegeteld). Misschien dat enkele seniorleden nog iets willen doen?!?!

Dus doe nog even heel hard je best, want die nieuwe ballenrobot moet er op deze manier komen! En dan niet zo'n rommelding, nee een echt goede, computergestuurde, waarmee je mooie oefeningen kunt doen.

Als je klaar bent met verkopen, lever je dan je lotenboekjes in voor de herfstvakantie (22 oktober, in De Batstee), dan hebben wij voldoende tijd om alle loten in te voeren in het Clubactiesysteem.  Als je nog WEL aan het verkopen bent (heel goed!), graag uiterlijk 9 november inleveren. Zie ook HIER.

Op naar de driehonderd loten.

De prijsuitreiking voor de beste verkopers doen we bij VVV. Op de site kondigen we de datum aan.

Namens Margot, die de Clubactie beheert,

Remco