Hallo allemaal,

Velen vinden het vast een beetje een raar medium, maar na lang wikken en wegen gaan we toch maar eens een poging wagen om VVV meer bekend te maken via Twitter.  Daarnaast is een jaar geleden gevraagd om betere communicatie en dit is weer een extra mogelijkheid om in contact te blijven met je club.

We zullen niet de hele dag berichtjes plaatsen dat het buiten zo nat is, maar wel nieuwtjes, zoals:

1. Er komt een leuk evenement aan - als je de website even gemist hebt en je bent volger, ben je toch op de hoogte!
  2. De uitslagen van senioren team 1 senioren (lees onder ook even door!) - als je onverhoopt een niet kunt komen kijken, volg je gewoon de tweets
  3. De start van het PrestatieProgramma - Dat mag je natuurlijk helemaal niet missen.

Nu ja, je begrijpt het wel.

Even terugkomen op punt 2: waarom nou weer alleen team 1? Dat is makkelijk... Ik ben bij vrijwel elke wedstrijd van VVV 1 aanwezig en neem de tweets voor mijn rekening. IEDEREEN die de wederwaardigheden van een team zou willen plaatsen (of iets anders): neem even contact met mij op, dan gaan we dat snel regelen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Je vindt ons: @VVVTafeltennis

Groet, Remco