Hallo allemaal!

succes en leuke deelnemers
Ik heb niet alle details wie nou wat gewonnen heeft, maar ik MOEST even een korte reactie schrijven. Het erwtensoeptoernooi was dit jaar G.E.W.E.L.D.I.G!  Ik kwam 's ochtends de zaal binnen en je kon bijna over de hoofden lopen. Maar liefst 39 teams hadden ingeschreven, wat veel is. Maar ik zag ook veel vaders en moeders meedoen, Alies was speciaal uit Kopenhagen overgekomen en ik zag zelfs al diverse leden van de nieuwe dependance.  En die jeugd is pas een week of tien lid!

sfeer en goed spel
Ondanks de grote drukte was het nog steeds het ECHTE VVV Erwtensoeptoernooi:  spelen voor de lol (veel teams hebben spelers die normaal alleen op de camping een balletje slaan) en af en toe leuke potten (als er alleen sterkere spelers aan tafel zijn).

En dat sluit PRECIES aan bij de nieuwe koers, die VVV sinds enige tijd vaart: pret en gezelligheid, maar prima faciliteiten om serieuze wedstrijdsport te beoefenen.

soep, organisatie en vrijwilligers
Dick had een grote hoeveelheid erwtensoep gemaakt en ik denk niet dat iemand er moeite mee heeft als Dick dat volgend jaar weer doet. Lekker dikke soep, heerlijk van smaak en lekker veel worst... Tja, het heet ten slotte erwtensoeptoernooi.  Mark en Simon hadden de organisatie op zich genomen en dan weet je het eigenlijk wel... Perfect; niets op aan te merken. De bar was eveneens uitstekend be'mand' door enthousiaste vrijwilligers: de moeder van Maxime, Wil, Lida, Ronald, ... nog iemand gemist?  En het opruimen ging, zoals dat hoort gezamenlijk.

protocol
- huldingen en prijzen
Behalve het spelen, was er nog het uitreiken van prijzen.
Bij de jeugd werden de kampioensteams van de competitie gehuldigd:
- VVV 2
- VVV 3
- VVV 4

Bij de DUO senioren werden de volgende teams kamioen:
- VVV 4
- VVV 6
- VVV 10

Bij de senioren NTTB:
- VVV 5

En we hadden natuurlijk de prijsuitreikig van het toernooi zelf. Mark moet de uitslagen maar even hierbij zetten. Zo'n superdag verdient een goeie fotoreeks. HIER kun je nog even nagenieten. En ook Jan heeft foto's gemaakt, die staan HIER.

Iedereen enorm bedankt, VVV bloeit weer als nooit tevoren!

Remco