Tafeltennissers VVV goed op koers

De heren van VVV 1 speelden dit weekend tegen ONI in Wijchen. Thuis had VVV enigszins flatteus met 7-3 gewonnen, maar een goede uit-overwinning zou natuurlijk mooi van pas komen om bovenin de poule te blijven. VVV ging zeer sterk van start. Na vijf partijen gingen onze mannen met 1-4 aan de leiding. Helaas was ONI niet van plan zich te laten afslachten en alle partijen waren erg spannend. VVV  bleef wel goed overeind. Uiteindelijk sloot VVV met een 4-6 overwinning af, waarmee het team gedeeld tweede staat met een voorsprong van 6 punten op Westa en zelfs nog een klein kansje op het kampioenschap. Het team doet het toch wel erg goed tot zover.

De dames speelden tegen Destatec. Ook de dames kwamen met de winst thuis. Ans van der Steen en Mirjam v.d. Poel wonnen elk twee singles en Sabine de Bruyckère won er een. De gewonnen dubbel bracht de winst naar Leidschendam. Zo staat Dames 1 eveneens tweede met een voorsprong van 6 punten en slechts 3 punten onder koploper Destatec.

Op zaterdag 30 maart spelen beide teams thuis vanaf 16.30 aan de Van Ruysdaellaan 95. Komt iedereen dan weer kijken? Er is altijd wel iets speciaals te eten. Vorige week had Ans een fantastische schnitzelschotel samengesteld en zo hebben we elke thuiswedstrijd wel iets bijzonders.

Bovendien: we hebben altijd tussen de 25 en 40 toeschouwers en de sfeer is super....

Remco