Hallo!

Nog even een verslagje en de herhaling van VVV1 tegen JCV. De teamleden hadden met Geurt in prima sfeer in de auto een verslag gemaakt, dat we jullie niet willen onthouden:

- - - - -

VVV bedwingt koploper

In een zwaar beladen wedstrijd in de strijd om het kampioenschap in de tweede divisie heeft VVV de kans laten liggen om in te lopen op JCV uit Vught. Na een enerverende tweekamp van Rick Bierhuis tegen de kopman van JCV moest de Leidschendammer na vijf bloedstollende games uiteindelijk het hoofd buigen en noppenspeler Van Iwaarden feliciteren. Daarmee kon JCV terug in de wedstrijd komen. De aangeslagen Leidschendammers verloren vervolgens voor het eerst in dit seizoen het dubbel: 2 - 2. Werff Thomas (drie) en Matthijs van der Heiden (tweemaal) zorgden voor het nodige tegenwicht. Uiteindelijk werd het 5-5 en weet VVV zich welhaast zeker van handhaving.

- - - -