Hallo allemaal,

Vele leden mopperden (terecht), dat de competitiemodule telkens niet werkte. Dat vinden wij ook heel vervelend, maar na onderzoek blijkt dat probleem niet bij de site van VVV te liggen. Men wil dat wij spelers competitieresultaten van de NTTB-site afhalen en NIET van de clubsite. Daarom brengt men telkens technische wijzigingen aan, waardoor onze software niet meer werkt.

Het is voor Hendrik, onze web-beheerder niet te doen om dit telkens te fixen. Daarom hebben we besloten de competitiemodule van de site te verwijderen. We zullen daarvoor in de plaats links plaatsen naar de site van de NTTB.  Erg jammer dat dit nodig is, maar we hebben eigenlijk geen keus.

Deze wijziging maakt ook, dat we de menustructuur anders willen, iets wat toch al in de planning stond omdat we een aantal zaken wat anders wilden indelen.

Hendrik is op dit moment bezig de genoemde wijzigingen te ontwerpen en bouwen. Na die verbouwing kunnen we de gegevens op de site gemakkelijker zelf aanpassen en zou de site beter actueel gehouden moeten kunnen worden.  Daarom vraag ik iedereen nog even geduld.

Groetjes, Remco