Beste leden,

Hieronder eerst een eerder geplaatst artikel over de nieuwe clubshirts, daaronder een toelichting hoe we de uitgifte van de shirts regelen (ik combineer dus twee berichten).  Dus: even doorzetten met lezen, want het is de moeite waard!

een nieuw shirt!

De keuze voor het nieuwe clubshirt is gevallen op het Andro shirt. Dit shirt kon rekenen op de stem van een duidelijke meerderheid van de leden. Het shirt wordt aan de achterzijde voorzien van een logo van TTsport en aan de voorzijde links op de borst van een logo van VVV.

Hieronder zet ik een aantal zaken uiteen die van belang zijn.

1. Ieder lid dat op de ledenlijst staat van 1 september 2013, heeft recht op één shirt, waarvan de kosten worden betaald door VVV. Degenen die een tweede shirt willen, betalen daarvoor slechts 30 euro, fors lager dan de normale winkelprijs (die is nl 46,95).

2. Het nieuwe shirt, in combinatie met een zwarte korte broek (door elk lid zelf te regelen) zal verplicht zijn voor competitiewedstrijden. We zijn met VVV sterk in opbouw en willen als vereniging graag herkenbaar en fris voor de dag komen. De mooie nieuwe kleding (en ja, over smaak is altijd te twisten) draagt daar in belangrijke mate aan bij.
    De volledige regeling inclusief sanctiebeleid vind je HIER en hij staat ook onder extra's en downloads).

3. Vlak voor de competitie doen wij de uitgifte van de shirts. Dit gebeurt op VVV. We willen de uitgifte na deze eerste bestelling uitbesteden aan TTSport. Hierover volgt nog nadere informatie.

sponsorovereenkomst
De aanschaf van de shirts gaat samen met een mooie sponsorovereenkomst met TTsport. Deze omvat o.a. een forse korting op de aanschafprijs van de shirts (door de grote aantallen), een honderdtal Xiom shirts voor jeugd en kleding voor senioren dames 1 en heren 1. VVV zal in ruil een vitrine plaatsen met materialen van TTsport en zal reclame plaatsen op de website en de muurkrant.
De verbeterde landelijke zichtbaarheid van onze teams 1 maakte het mede voor TTsport interessant om hierin te investeren.

Ik wil alvast Peter van Haaren bedanken voor het vele uitzoekwerk voor dit project en kijk reikhalzend uit naar de eerste competitieavond waar we de frisse nieuwe kleding kunnen bewonderen.

Remco

Hallo allemaal,

Het volgende is onder voorbehoud van tijdige levering.

De nieuwe shirts komen eraan!

Hieronder kun je zien wanneer je als VVV-lid je nieuwe clubshirt kunt afhalen.

Op de hieronder aangegeven momenten kun je je shirt bij VVV passen en afhalen. Iedereen die op 1 september 2013 officieel lid is van VVV, heeft recht op een gratis clubshirt. Als je een tweede shirt zou willen, kan dat op eigen kosten voor de prijs van 30 euro. Het is wel zo, dat we je niet onmiddellijk dat tweede shirt kunnen geven, want we moeten voldoende maten beschikbaar houden voor de eerste serie. Als we wat verder zijn in het proces, bestellen we een tweede serie (we weten dan beter welke maten precies nodig zijn) en kun je je tweede shirt krijgen.

Na de ondergenoemde periode, moet je je shirt ophalen bij TTsport, Ingenhouszstraat 50, Den Haag (www.ttsport.nl).

Je kunt op de volgende tijdstippen bij VVV terecht voor je nieuwe shirt:

1. zaterdag 7 september, in elk geval van 11:00 tot 16:00. Dan kun je ook leuke wedsrijden zien tegen Taverzo van onze jeugd en later van ons herenteam 1. Vervoeg je bij Ymke Thomas
  2. zondag 8 september van 10:00 tot 12:00. Vervoeg je bij Martin Janssen
  3. maandag 9 september van 20:00 tot 21:00. Vervoeg je bij Martin Janssen
  4. dinsdag 10 september 20:00 tot 21:00. Vervoeg je bij BartBrink
  5. woensdag 11 september tijdens de ALV
  6. donderdag 12 september 20:00 tot 21:00. Vervoeg je bij Ronald van Lingen
  7. vrijdag 13 september 20:00 tot 21:00. Vervoeg je bijRonald van Lingen

Nogmaals: NA 13 september moet je naar TTsport.nl!

Voor de jeugd hebben we nog een shirt, dat geschonken wordt door TTsport. Ymke regelt de uitgave hiervan. Voor vrijwilligers komt er eveneens een serie van deze prachitge gele shirt voor uitleen tijdens evenementen. Ymke regelt dat.

Voor de clubshirtregeling, zie ook HIER onderaan bij VVV shirtregeling.

Voor additionele vragen, neem gerust even contact met me op.