Hallo allemaal,

VVV heren 1 bezocht zaterdag in Apeldoorn De Veluwe 1, dat op een derde plaats stond, vlak onder VVV. VVV ging sterk van start met drie gewonnen singles. De dubbel van Werff  en Matthijs was pittig, maar ook die mocht VVV bijschrijven. Werff won vervolgens vrij makkelijk van de invaller van De Veluwe. Patrick speelde daaop tegen de eerste heer van Veluwe. Hij kwam 2-0 achter, maar hij wist zich terug te knokken naar een vijfde game. Bijna ging het nog mis met twee matchpoints, maar Patrick wist de partij door consequent aanvallen op zijn naam te schrijven. 0-6. Matthijs speelde een brakke partij en verloor en Patrick pakte tegen de invaller ook zijn derde partij overtuigend. Werff overleefde in zijn volgende partij vier matchpoints in de vierde game en twee in de vijfde, maar het was nóg niet genoeg. Matthijs herstelde zich knap van zijn verliespartij en kon ten slotte de eerste heer verslaan met prima spel, zodat VVV met een sterke 2-8 thuis kwam.

Heren 2 speelde hoofdklasse tegen Monster en won daar met 3-7. Tim Nijdam was in vorm met drie gewonnen singles. Rick en Frans pakten respectievelijk twee en een partijen, alsmede de dubbel.

Dames 1 (tweede div.) won in Leiden 4-6 van Docos met bekende speelsters uit de jeugdperiode van Edwin en Patrick (Edina en Ariana). Opnieuw een hoofdrol voor Femke Bulthuis met drie gewonnen singles; Femke staat met een indrukwekkende 8 uit 9 tweede in deze poule qua percentage, Ans staat 3 uit 3. Mirjam schreef twee singles op haar naam en ook Ymke won.

Op 12 oktober spelen de teams thuis om 16:30. Vorige thuiswedstrijd was *druk* en het was weer ouderwets gezellig met leuke mensen, lekkere hapjes en goede muziek. Ofwel: allemaal komen!

Remco