Na het succes vorig jaar met de Grote Clubactie (VVV verkocht 444 loten) leek een verbetering van het resultaat een lastige opgave. Het is onze lotenverkopers tóch gelukt!

19 lotenverkopers hebben in totaal 550 loten verkocht, wat een netto opbrengst voor VVV geeft van meer dan 1300 euro!  We hebben enkele verkopers die heel veel hadden verkocht, maar eigenlijk is een aantal van 19 verkopers voor een club van 150 mensen best laag. Als we er volgend jaar flink aan trekken, zouden we volgens mij zelfs nog verder moeten kunnen komen.

De grootverkopers zijn:

1e: Job Verhoeven met maar liefst 170 loten!
2e: Julian Hofland met 101 loten
3e: Job Ammerlaan met 99 loten

De enige senior die loten heeft verkocht is Harry Nieuwenbroek (sorry voor de eerdere naamfout!) en Harry wist maar liefst 47 loten aan de man te brengen.

Deze 4 mensen hebben tijdens het Erwtensoeptoernooi een leuke herinnering ontvangen. De foto's van de uitreiking kun je zien in het fotoboek van het Erwtensoeptoernooi HIER.

Bedankt voor het goede werk dat jullie voor je club hebben gedaan! Ook een woord van dank voor Margot Bruijne, die de Clubactie bij VVV sinds vorig jaar zo goed organiseert.

Leve VVV!
Remco