Hallo allemaal,

Afgelopen weeken hadden we het traditionale vrijwilligersetentje. Een kleine 40 mensen kwamen daarop of. Deze etentjes zijn eigenlijk al reden genoeg om als vrijwilliger aan de slag te gaan. Relaxt op een zaterdagavond, muziekje erbij leuke mensen en lekker eten. Deze keer hadden we chinees met zelfgemaakte koude loempia's. Lekker hoor!

Om iedereen in de stemming te krijgen zie je HIER wat foto's.

Nou is dat etentje niet de enige (of zelfs maar de belangrijkste) reden om je aan te melden voor vrijwilligerswerk. ELK lid kan zich aanmelden. Wat zijn de voordelen?

1. Je bouwt samen aan een steeds leuker en sterker wordend VVV. Of was je ontgaan dat de club de laatste paar jaar als een raket in de lift zit?!?
  2. Je krijgt zonder moeite veel meer contacten binnen de vereniging
  3. Je kunt interessante dingen leren, bijvoorbeeld wanneer je helpt evenementen organiseren
  4. Je besteedt je tijd nuttiger dan wanneer je voor de televisie hangt ;-)
  5. Ook jeugd doet steeds meer: zaal en De Batstee versieren bij evenementen, assisteren bij trainingen, helpen bij evenementen. Dus je bent niet gauw te jong of te oud...  Er is geen excuus :-)

Meld je bij Bart Brink of, als dat beter uitkomt, bij een ander bestuurslid en we kijken wat jou het best ligt. We hebben regelmatig terugkerende activiteiten maar ook eenmalige zaken.  Kijk bijvoorbeeld ook eens HIER.

Remco