Beste leden,

Gezien het succes van de duocompetitie na afloop van de vorige competitie, starten we vanaf half september een eigen interne duocompetitie.
Speciaal voor de recreanten en competitiespelers t/m 4e klas NTTB.

Voor deze competitie worden 2 tafels gereserveerd.
Aanvangstijd van de wedstrijd op dinsdag 20.00 uur of later in overleg met de tegenstander en competitieleiding.
We spelen onder onze eigen namen, het team krijgt een oplopend nummer.
Om verwarring met de NTTB en duo competitie te voorkomen zal de competitienaam - dinsdag nr.. - zijn.
De sterkte is van 7e klas  t/m 4e klas NTTB regulier. Let op: het moet ook voor de mindere spelers een leuke avond worden, dus ben je duidelijk te sterk, sla je clubgenoot niet helemaal van de tafel.
Je speelt 1 x in de 2 of 3 weken.

De competitie zal duren t/m eind december. We hopen op een deelname van 20 teams.
De eerste inschrijvingen zijn al binnen. Mocht je een keer niet kunnen, de wedstrijd kan (na overleg) dan verschoven worden naar de woensdagavond vanaf 20.30 uur. Of bij een zeer groot aantal teams worden er standaard al wedstrijden gespeeld op woensdagavond.

Aanmelden per team of individueel kan tot 2 september a.s. bij:

Ik ben dinsdagavond aanwezig voor eventueel meer info