Hallo allemaal!

Check ook even aan het eind... een extra actie van horloge.com.

[ LET OP: als je een Verkoopboekje vol hebt of als je niet meer gaat verkopen: leg je Verkoopboekje in het bakje bij VVV. Dan kunnen wij de loten alvast invoeren ]

De afgelopen twee jaar was de geheel nieuw opgezette Grote Clubactie een groot succes. We wisten als VVV vorig jaar meer dan 1300 euro op te halen! Geweldig. Nu zijn we bezig De Batstee op te knappen. We proberen dat heel zuinig te doen, maar met wat extra geld kunnen we ons clubhuis nog veel mooier maken. We gaan de bar varandere, de keuken, maar we gaan ook nog dingen doen om De Batstee nóg gezelliger te maken.

De editie van 2014 gaat deze week van start. Deze week (vanaf 8 september) deelt Margot de Verkoopboekjes en brieven uit op de trainingen. Vorig jaar had de jeugd een verpletterend aantal loten verkocht en enkele senioren hadden ook goed werk verricht. Toch moeten de senioren wel beter kunnen! Als je ook loten wilt gaan verkopen, kun je een verkoopboekje met begeleidende brief vinden in de postbakjes op de bar.

LET OP: je mag pas echt langs de deuren gaan op zaterdag 13 september!

VVV is weer enorm in opkomst: het ledenaantal stijgt (jeugd meer dan tachtig leden (!) en de competitieniveaus springen omhoog (intussen alweer vier landelijke teams!). De club wordt almaar gezelliger en met de komst van de grote glaswand in De Batstee en het nieuwe plafond met nieuwe verlichting en de VVV Huisbioscoop begint het echt ergens op te lijken.

In De Batstee hangt een poster, waarop je kunt volgen hoeveel loten er verkocht en geregistreerd zijn. Zo kun je zien hoe dicht we bij het record van 2013 zitten.  Uiterlijke inleverdatum van de loten: vrijdag 14 november (maar dan ook geen dag later :-))

LET OP: een nieuwe actie! Je kunt ook nog extra prijzen winnen, die gesponsord worden door www.horloge.com!  Leuke site hoor, klik maar eens HIER.

Doen jullie allemaal weer enthousiast mee?

Dankjewel!  Margot en Remco