Afgelopen weekend stond het NK in Panningen op het programma. Zaterdag was het de beurt aan de C- en D-licentie spelers en zondag mochten de spelers met een B-licentie aan de bak. Omdat Panningen niet naast de deur ligt en de wedstrijden al vroeg zouden starten, is er in het nabij gelegen Landal Domein de Schatberg een huisje gehuurd door de 8 spelers (Matthijs, Patrick, Tarik, Rick, Julien, Rian, Nolan en Sabine) en de 2 supporters (Femke en Edwin).

Rick, Julien en Tarik mochten met hun D-licentie zaterdag flink aan de slag in hun poules en Patrick en Sabine in de C. Van de 5 wisten Rick en Patrick zich voor de volgende ronde te plaatsen. Rick verloor helaas zijn eerstvolgende wedstrijd en Patrick heeft het tot de kwartfinale geschopt. Bij de dubbels waren er helaas geen succesjes.

Zondag hebben Matthijs, Nolan en Rian gespeeld. Helaas heeft Werff zich voor het toernooi moeten afmelden vanwege en blessure, maar omdat Patrick van de wedstrijdleiding ook op zondag mocht meedoen, hadden we toch nog een VVV-er meer om aan te moedigen. Helaas lukte het ze alle vier niet om door te stomen naar de volgende ronde. Net zoals op zaterdag, waren er op zondag ook geen succesjes te melden voor VVV in het dubbeltoernooi.

Hoewel er geen prijzen mee naar Leidschendam zijn gegaan, heeft de groep zich dit weekend met z’n allen meer dan prima vermaakt. Ook het weerzien met oud-VVV’ers Edzard en Marcel en zijn familie was erg gezellig. Naast onze eigen supporters, is Erwin ook nog het hele eind gekomen om nog even zijn coachingskills te laten zien en konden enkele van ons meerijden terug naar Leidschendam. Bedankt hiervoor. Grote dank ook voor Remco en Margo. Op vrijdag ‘even’ op en neer naar Sevenum om een aantal van ons af te zetten bij het huisje en zaterdag als supporters en fotograaf naar Panningen. De foto’s zullen vast en zeker snel terug te vinden zijn op de website.

Absoluut een weekend dat voor herhaling vatbaar is.