Geacht lid of ouder(s) van een jeugdlid van tafeltennisvereniging VVV,

Als u of een van uw kinderen nog niet zo heel lang lid bent / is van VVV, dan nodigen u langs deze weg graag uit voor een informatie-avond bij VVV, op dinsdag 7 juni van 20.00 tot 21.30 uur, in onze kantine ‘de Batstee’.
Ook als u wat langer lid bent, maar nog niet eerder een informatie-avond bijgewoond hebt, bent u van harte welkom.

De avond is bedoeld als (nadere) kennismaking met elkaar en om u te informeren over het reilen en zeilen van de vereniging. Uiteraard beantwoorden we ook graag uw vragen.
Er is een kort programma van een uur en wij trakteren u op een hapje en een drankje ter afsluiting.

Onderwerpen waarover we u graag willen informeren:
- Organisatie, namen en gezichten binnen de vereniging
- Speel- en trainingsmogelijkheden
- Competitie
- Ambitie van de club
- VVV Academy
- Prestatieprogramma

We hopen dat u hiervoor tijd vrij wilt maken en zouden u graag verwelkomen op deze avond.
Uw aanmelding vooraf wordt op prijs gesteld.

Namens het bestuur van VVV,

Bart Brink en Werff Thomas
Bijlagen:
Bewaar het bestand 160607 Informatie avond.ppt160607 Informatie avond.ppt[Presentatie informatie-avond nieuwe leden]???389 kB