Onderstaand bericht is naar alle schoolleiders uit de omgeving gegaan:

Traditiegetrouw organiseert Tafeltennisvereniging VVV uit Leidschendam, in de kerstvakantie het Kinder Tafeltennisfeest.Een tafeltennisfeest waarbij kinderen uit de groepen 5 t/m 8 op een laagdrempelige manier kennis kunnen maken met de in onze ogen, leukste en snelste balsport ter wereld. Er wordt hieraan ook een vervolg gekoppeld. De beste spelers van een school kunnen in aanmerking komen voor het landelijk kampioenschap. VVV zal één school afvaardigen naar de landelijke finale.

Het Kinder Tafeltennisfeest vindt plaats op woensdag 28 december 2016 van 09.30 - 16.30 uur voor kinderen uit de groepen 5/6/7 en 8.

De kinderen krijgen een gezellige, sportieve dag aangeboden, met veel prijzen en tussen de middag patat met limonade. De kosten zijn EUR 6,00 per persoon. De organisatie is hierbij in handen van onze ervaren jeugdbegeleiders, geholpen door stagiaires. Een delegatie van onze vereniging bezoekt (met een poster en flyers onder de arm) scholen met het verzoek om de poster op een geschikte plaats op te hangen. Niet elke school kan bezocht worden; deze scholen bied ik in elk geval digitaal de flyer aan. Wij hopen dat u - dan wel uw vakleerkracht of een andere contactpersoon - de kinderen wil enthousiasmeren, zodat uw school van de partij is. Zou u voor ons het - door kinderen geliefde - tafeltennisfeest in uw schoolkrant en/of nieuwsbrief willen aankondigen?

Wellicht wilt u daarvoor de volgende tekst gebruiken:

Kerstvakantietip: Kinder Tafeltennisfeest:  op 28 december 2016 van 09.30 tot 16.30 uur: groep  5, 6, 7 en 8 (dit is de woensdag na Kerst)

Plaats: Tafeltennisvereniging VVV, van Ruysdaellaan 95 te Leidschendam. Inschrijven zo spoedig mogelijk, doch vòòr 27 december.

Stort EUR 6,--  op IBAN NL57INGB0001687182 van Tafeltennisvereniging VVV te Leidschendam, onder vermelding van Tafeltennisfeest plus je naam, school, leeftijd, je groep en je telefoonnummer.

Betalen = inschrijven = komen = tafeltennissen = sporten = plezier!