Het voetbaltoernooi van 12 mei jongstleden was een groot succes! Ondanks het warme, zonnige weer waren maar liefst 21 junioren en senioren bereid zich in het zweet te werken om in de prijzen te vallen.

De 21 deelnemers werden in teams van drie geloot, waarna er zes wedstrijden van 10 minuten op ze stonden te wachten. Met zelfbedachte teamnamen (zoals: 'de Ginga's', 'de kikkkers', 'de ballenjongens' en 'de sjaakies') gingen de deelnemers de strijd aan. Door de hitte (en slechte conditie, red.) bleek dit voor sommigen echter nog een knappe uitdaging.

Uiteindelijk wisten 'de ballenjongens' (Ramy, Mankato en Stefan) na een fanatieke en oogstrelende finale er met de eerste prijs vandoor te gaan. Op een mooie tweede plek eindigden 'de FVV'ers', onder leiding van Bernard. Een prachtige invalbeurt van patrick was hierbij cruciaal.

Rick wist er met de individuele prijs voor de mooiste bewegingen vandoor te gaan, onder protest van Richard. De jury vond echter zijn souplesse, techniek, inzicht en vermogen om dit om te zetten in resultaat, doorslaggevend.

De organisatie bedankt alle deelnemers en hoopt dat ze volgende keer weer aanwezig zullen zijn !

Even aanvulling van Remco: HIER (klikkerdeklik) staan de fotootjes.....

Voetbaltoernooi