De vriendschappelijke wedstrijd voor de jeugd a.s. zaterdag 24 mei gaat door. De jeugd heeft enthousiast gereageerd op deze ontmoeting. Maar liefst 7 teams van VVV zullen zaterdag achter de tafels de strijd tegen Docos aangaan. De wedstrijd zal bij Docos, Hoge Morsweg in Leiden gespeeld worden.

Van de jeugd die in de voorjaarscompetitie heeft gespeeld, zal het 1e, het 4e en het 5e jeugdteam in actie komen. Helaas heeft Docos geen teams van het niveau waarin het 2e en 3e team afgelopen seizoen heeft gespeeld.

Van de kinderen die op dit moment alleen maar trainen en nòg geen competitie speelt hebben er totaal twaalf kinderen ingeschreven. Hiervan kunnen we 4 teams formeren. Zij zullen spelen tegen kinderen die ook bij Docos nog geen competitie spelen. Er zal bij de indeling rekening worden gehouden met leeftijd en niveau, zodat er leuke wedstrijden kunnen ontstaan.

De wedstrijd zal om 13.00 uur beginnen. 12.00 uur verzamelen bij VVV. Vertrek 12.15 uur.

Als er nog ouders zijn die voor vervoer kunnen zorgen, dan ben ik daar erg mee geholpen. Aanmelden via 06-10227257 of via e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De indeling van de teams zal ik a.s. zaterdag bekend maken.

Mark van 't Walderveen