Op zondag 8 juni, van 13.00 tot 17.00 uurorganiseert VVV een geweldig handicaptoernooi, voor junioren, senioren en niet-leden met speciale beperkingen. Hiervoor is geen inschrijfgeld verschuldigd.

De deelnemers zullen op verschillende tafels geconfronteerd worden met grappige en irritante handicaps. Verlengde tafels, toegetakelde batjes en slagbeperkingen zijn slechts een greep uit de obstakels die overwonnen zullen moeten worden. Toch zullen de deelnemers hun beste beentje voor moeten zetten om de bal op de tafel te houden en punten te scoren.

Er zullen prijzen klaarliggen voor de speler die het best kan omgaan met de handicaps en de grootste gehandicapte van de vereniging. Dus, denk jij dat je nog niet gehandicapt genoeg bent? Schrijf je dan nu hier in voor het VVV Handicaptoernooi !

Wheelchair