Afgelopen 8 juni was het open dag op VVV voor alle leden met een lichte tot ernstige, mentale en fysieke handicap. De opkomst was dan ook in grote getalen.

De achtien deelnemers werden urenlang geconfronteerd met misvormde batjes, apart geplaatste tafels en loopbeperkingen, onder begeleiding van een nieuw muzieksysteem dat gelijk uitvoerig werd getest.

In de kwartfinales zagen Mankato, Manitoe, Johan en Jochem de kans om Koen, Fabian, Michiel en Kemp de deur te wijzen. Mankato en Manitoe bleken in de halve finales wederom de sterkste en mochten in de finale voor de eer strijden. Op twee tafelhelften die drie meter van elkaar verwijderd waren bleek Manitoe de sterkste van de twee.

Naast de eerste prijs en een fles kinderchampagne draagt Manitoe het komende jaar de titel: Grootste gehandicapte van de vereniging! Namens het werkveld Jeugd: Gefeliciteerd !