Er zijn weer diverse toernooien toegevoegd onder de Evenementen-kalender. De meeste toernooien zijn voor de jeugd. Op 9 november is het Rijnsoever Toernooi. Dit is een gecombineerd Senioren - Junioren toernooi. Lees goed de informatie die er bij staat !

Ook het The Fox Erwtensoeptoernooi staat al op de site. Je kan je hier al via de site voor inschrijven. Het toernooi wordt dit jaar gehouden op zondag 21 december. Noteer deze datum alvast in je agenda. Dit dubbeltoernooi is voor junioren, senioren en voor niet-leden.

Inschrijven als koppel, het liefst junior-senior. Andere combinaties mag naturlijk ook. Er zal weer een A, B en C-klasse zijn met voor elke klasse twee prijzen. De wedstrijdleiding bepaald de sterkte-indeling.

'De erwtensoep' zal weer net als voorgaande jaren gesponsord worden door:
Bar Restaurant The Fox, Herenstraat 10 te Voorburg www.thefox.nl.