Afgelopen weekend zijn de laatste wedstrijden van de eerste helft van de najaarscompetitie gespeeld.Teams 5 en 3 speelden thuis. Voor team 5 zijn de zaken erg rooskleurig. Weer werd een tegenstander opgerold, ditmaal met maar liefst 9-1 ! Team 3 helaas wederom nipt verlies, 4-6 tegen Scylla.

Teams 1, 2 en 4 speelden uit. Team 4 volgde het voorbeeld van team 5 vorige week op, en veegde de vloer aan met een 10-0 overwinning ! Team 2 presteerde een nette 7-3 overwinning bij directe concurent NOAD, ondanks een winning streak van 6-0.

Voor team 1 breken er helaas zware tijden aan. Wederom een verlies, ditmaal 7-3 bij Taverzo.

Aanstaande zaterdag zijn er geen wedstrijden. De eerstevolgende wedstrijden zijn op 25 oktober. Ga goed na hoe laat je moet spelen en wees op tijd.

Peter Nijdam.

p.s. In de herfstvakantie ben ik niet per e-mail te bereiken.