De helft van de najaarscompetitie zit erop en dit weekend waren de eerste terugwedstrijden.
Voor team 1 was er helaas geen winst.Jordi en Mehrdad moesten zonder Roy naar ATTC-Freepack.Helaas kon er geen vervanger gevonden worden.7-3 nederlaag.
Team 2 moest uit bij DHC met invaller Bastiaan. Deze verweerde zich goed, maar kon niet tot een winstpartij komen.Tim won uiteindelijk al zijn enkelpartijen en Wessel won er twee.Helaas ging de dubbel verloren
5-5.
Team 3 moest  ook met invaller Johan aantreden tegen DHC 4. Ook hij speelde zeer verdienstelijk, maar kon ook niet voorkomen dat er weer een nipte nederlaag werd geleden(4-6).
De beide pupillenteams moesten ook thuis spelen.Met teambaas Pim
heersend over beide pupillenteams wist team 5 tot winst te komen(8-2) en verloor team 6 net met 4-6.
Komende week spelen team 1, 2 en 4 thuis, terwijl team 3 en 5 uit moeten spelen.
succes allemaal,

Peter Nijdam