beste jeugdleden,
De najaarscompetitie zit er weer bijna op en voor 8 december moeten de teams voor de voorjaarscompetitie opgegeven worden.Wellicht ben je de afgelopen maanden tot de ontdekking gekomen dat je toch graag competitie wilt gaan spelen.GEEF JE DAN NU OP !!!! Als je al competitie speelt, speel je natuurlijk ook in de voorjaarscompetitie en hoef je je niet weer op te geven. De samenstelling van de teams zal niet wezenlijk gaan veranderen.Wel de klasse waarin gespeeld gaat worden(afhankelijk van de eindrangschikking in de najaarscompetitie).
Afhankelijk van de nieuwe aanmeldingen kan er evt. nog een team bij komen. Dit zal waarschijnlijk bij de pupillen het geval zijn.Toch iets kleinere teams, zodat iedereen meer aan spelen toekomt.Dit betekent dan wel dat je je verantwoordelijkheid naar je team zal moeten nemen en zo min mogelijk wedstrijden moet afzeggen.
Ga je voor de eerste keer competitie spelen dan wordt er een kleine bijdrage gevraagd i.v.m. afdracht aan de NTTB en de kosten van het VVV tenue.
Voor nieuwe competitiespelers geldt, meld je aan voor 20 november aangezien wij op die datum een jeugdvergadering hebben.
Een inschrijfformulier kun je bij mij krijgen of je kunt je via de mail bij mij melden (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).
Ik zal dan zsm contact met je opnemen.Heb je vragen neem dan ook contact met me op. Ik zal de komende 2 weken proberen tijdens de trainingen even aanwezig te zijn.

Peter Nijdam
wedstrijdsecretaris jeugd.