Beste jeugdleden,

Tafeltennis op hoog niveau is lang niet alleen voor volwassenen weggelegd! Van 30 januari - 1 februari 2009 vindt in Rotterdam het Europe Youth Top-10 Tournament plaats, een jaarlijks toernooi waar de beste veertig Europese jeugdspelers hun plaats op het erepodium proberen op te eisen. Het is een bijzonder toernooi, waar toppers als de Nederlanders Trinko Keen en Danny Heister, de Duitser Timo Boll en de Wit-Rus Vladimir Samsonov eerder aan meededen.

Naast onwaarschijnlijk mooie tafeltenniswedstrijden zullen er ook diverse activiteiten plaatsvinden, voor zowel toeschouwers als verenigingen. Een kaartje kost slechts drie euro en kan je hier bestellen.

Wanneer er genoeg belangstelling is zullen wij voor vervoer van en naar VVV zorgen op de laatste speeldag. Schrijf je daarom ook even hier in op de website.

Jeugdteam VVV.