Zaterdag 10 januari waren weer de Zuid-Hollandse kampioenschappen voor de jeugd. Deze keer hadden we 10 deelnemers afgevaardigd. Hiervan behaalden 6 spe(e)l(st)ers de hoofdrondes.

Bij de MJC haalde Vera de 1/4 finale, terwijl Joy bij de MKC zelfs de 1/2 finale haalde. Bij de MWD-MPCD haalde Rian zelfs de finale, maar ze verloor met goed spel helaas met 3-2.

Bij de JJD haalde Stefan de 1/2 finale, terwijl Bastiaan(JKD) en Nolan(JWD) mooi de 1/8 finale haalden.

In de verliezersrondes waren er bij de JPAB + WA een 1/4 finale voor Wessel en een 1/2 finale voor de zieke Tim. Voor Roy eindigde het toernooi bij de JJC in de 1/8 finale. Patrick eindigde bij JKB als verliezend finaliest. Mankato had zich na de ochtendwedstrijden afgemeld voor de middag.

Toch gingen er 3 spelers, met een prijs naar huis. Rian als verliezend finaliste in de hoofdronde MPCD. Patrick als verliezend finaliest in de troostronde. Ook Wessel kreeg een beker, omdat hij in het toernooi de enige welp-A was.

In de supercup voor verenigingen staan we op een mooie 15e plaats met nog 8 toernooien te gaan.