Tafeltennisvereniging VVV organiseert sportieve, gezellige kinderpartijtjes voor groepen tot maximaal 16 kinderen. Er is keuze uit verschillende arrangementen, vanaf € 7,50 p.p.

In een feestelijk versierde zaal zullen de kinderen de basisbeginselen van het tafeltennis onder de knie krijgen. Hiernaast wordt er gezorgd voor versnaperingen als patat, snoep en frisdrank. Ten slotte zijn er nog enkele verrassingen, met name voor de jarige.

De hele dag wordt georganiseerd door twee ervaren en enthousiaste trainers van de vereniging. In samenspraak zijn er tevens extra activiteiten mogelijk, waaronder een zaalvoetbaltoernooi, spelcircuit of zelfs een kleine disco.

Heeft u intresse in meer informatie? Neem dan even contact op met het jeugdteam middels het contactformulier of het emailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..