Op zondag 12 april, van 12.00 tot 17.00 uur, organiseert VVV een razendsnel paastoernooi, voor alle junioren van de vereniging. Hiervoor is geen inschrijfgeld verschuldigd.

Alle deelnemers zullen meedoen aan een poulesysteem, gevolgd door kruisfinales. Hierbij zullen de tafels worden versierd met paaseitjes en takjes. Verder zal er een aanvullend afvalschema worden gecreëerd, waar deelnemers nog een laatste kans krijgen om zich te bewijzen. Het toernooi zal worden bijgestaan door onze eigen clubmascotte!

Er zijn prijzen beschikbaar voor de nummers één en twee van het meerkampsysteem en de nummer één van het afvalschema. Dus, denk jij dat je er als een echte paashaas vandoor kan gaan met de prijzen? Schrijf je dan nu hier in voor het VVV Paastoernooi!