Voor de jeugd van VVV was afgelopen zaterdag een competitiedag van uitersten. Alle uitspelende teams verloren hun wedstrijden en alle thuis spelende teams wonnen hun wedstrijd. De uitslagen waren zeer uitzonderlijk; zo verloor team 1 bij Taverzo met 10-0 en team 2 verloor bij Rijnsoever met 9-1 en team 4 uit bij Wibats met 8-2.

Dan kon je dus dit afgelopen weekend maar beter thuis spelen. Team 3 boekte zijn eerste overwinning en wel met 8-2 tegen Rijnsoever. Ook onze pupillen deden het uitstekend; Team 5 won met 10-0 van scylla en team 6 won met goed spel met 9-1 van mede concurrent Avanti.

Beide pupillenteams blijven door deze goede resultaten meedoen om het kampioenschap.

Komend weekend zijn de volgende wedstrijden: team 1, 2 spelen thuis, terwijl team 3, 4 en 6 uit moeten spelen. De wedstrijd van team 5 tegen NOAD is uitgesteld.

Iedereen succes komend weekend. en hoef je niet te spelen, kom dan kijken !!