Hallo!

Vandaag (zondag 5 maart) hadden we een trainingmarathon (of bijna een minikamp) voor de jeugd bij VVV. Vijf uur lang lekker tafeltennissen met een gezellig clubje en Rick en Bernard hielden onze jeugdleden scherp.

Doordat er zoveel tijd was, konden heel wat slagen aangeleerd (voor de minder ervaren spelers), bijgeslepen (de wat meer ervaren spelers) en gerepareerd (de ervaren spelers :D) worden.  Zo is de o zo belangrijke (en mooie) backhand topspin aan bod geweest, schuifballetjes enz.

De jeugdcommissie had dit festijn opgezet voor onze leden en Rick was zo aardig om zijn zondagmiddag (12-17 uur) hieraan te besteden, evenals Bernard die hierdoor Stephanie een middagje moest missen...

Zoals altijd konden we weer rekenen op Fred om de bar te bemannen.

Helaas moesten Bastiaan, Johan en Roy eerder weg wegens schoolverplichtingen, maar Ronald was zo aardig om een balletje mee te trainen. Kijk, da's nou het goede voorbeeld!

Enne... als je tafeltennis nou leuk vindt en je bent nog geen lid van VVV, kom dan eens langs. Er is bij VVV altijd wel wat te doen.

Oh ja! De foto's natuurlijk nog. Die staan hier: KLIKKERDEKLIK.

Remco