Afgelopen zaterdag kon de jeugdleiding van VVV wederom een team huldigen als kampioen van de NTTB-voorjaarscompetitie. VVV 6 hieldt het echter tot op de laatste minuut spannend !

VVV 6 moest flink aan de bak afgelopen zaterdag om het kampioenschap binnen te slepen. Alexandria zat ze op de hielen met slechts enkele punten verschil. Als Alexandria met 10-0 zou winnen, moest VVV 6 minimaal 6 punten binnen slepen.

Toen er een marginale 3-2 voorsprong op het scorebord stond was het al snel duidelijk dat dit geen makkelijke wedstrijd zou worden. Een telefoontje naar Alexandria leerde bovendien dat zij al met 5-0 voorstonden. Met man en macht werd gestreden om de punten binnen te slepen en met een 5-4 voorsprong kwam het aan op de laatste wedstrijd. Deze werd echter ovetuigend gewonnen, waardoor even alle wedstrijden stilgezet konden worden voor een klein feestje, inclusief prijzen, kinderchampagne en de enige echte clubmascotte !

Naast VVV 6 wil de jeugdleiding ook Patrick Bruijne, die competitie speelt bij Docos, feliciteren met zijn kampioenschap !

VVV 6 kampioen