Afgelopen weekend was het weer tijd voor de jaarlijkse vlietdagen. Onder de tientallen activiteiten in de gemeente valt ook Leidschendam Leeft, een culturele manifestatie waarin verenigingen en instellingen zich kunnen presenteren aan het publiek. VVV was dit jaar, na een jaar afwezigheid, gelukkig weer aanwezig met een mooie stand om zowel de eigen sportvereniging als tafeltennis in het algemeen te promoten. Hierbij werd dankbaar gebruik gemaakt van de mooie nieuwe flyers, posters en spandoeken. Het zonnebloemgeel versierde VVV-kraampje spatte er in het mooie weer dan ook makkelijk tussen uit, zo bewezen de vele bezoekers.

De hele dag werden voorbijgangers uitgenodigd om hun tafeltennistalent te ontdekken tegen de ballenrobot. Dit leverde naast mooie beelden ook wat hilarische momenten op. Vooral de aangelegen kraampjes kregen soms een heuse ballenregen te verduren. Voorzitter Martin Janssen probeerde vaak tevergeefs de techniek van sommige kinderen nog wat aan te scherpen, maar ‘RoboPong’ bleek onvermoeibaar. Een duidelijk geslaagde dag, die de naamsbekendheid van VVV geen windeieren heeft gelegd.