Tafeltennisvereniging VVV uit Leidschendam zal ook dit jaar wederom het geliefde Kindertafeltennisfeest organiseren, een supergezellig sportevenement voor meer dan 250 leerlingen, afkomstig van circa 40 basisscholen uit de regio. Op 27, 28, 29 en 30 december kunnen kinderen uit de groepen 5 t/m 8 op een laagdrempelige manier kennis maken met de snelste balsport ter wereld.

De leerlingen wacht een dag boordevol bloedstollende wedstrijden, spectaculaire demonstraties, heerlijke versnaperingen en mooie prijzen, waar geen kosten aan verbonden zijn. Dit alles vindt plaats in een prachtig versierde zaal en onder begeleiding van een ervaren organisatie. Inschrijven kan vanaf 9 november t/m 23 december via deze website.