Hallo allen,

Zie hieronder. Je kunt bijna voor niks naar geweldig tafeltennis gaan kijken en nog dichtbij ook!

Remco

Beste trainer,

Bij deze een attendering op de NTTB-masters en het bijprogramma die as. zaterdag 12 december plaatsvinden in Zoetermeer vanaf 10:30.

Graag deze email doorsturen aan de jeugdleden die je training geeft en andere mogelijk belangstellende kennissen.

• Zowel bij de heren als bij de dames zijn er 8 toptafeltennissers uit de eredivisie van Nederland actief,die elkaar bestrijden om het winnen van de NTTB-Masters titel
  • Regerend Europees kampioen Michael Maze uit Denemarken geeft een masterclass aan een groep jeugdleden
  • Er kan in het bijpgrogramma (gratis) worden meegedaan aan het iPong-toernooi in 2 klassen en met een behoorlijk prijzengeld (200 Euro voor de winnaar.
  • Regerend Europees kampioen Michael Maze uit Denemarken speelt een demonstratiewedstrijd tegen een sterke eredivisiespeler.
  • Een muzikaal optreden van Jamai.

De toegangsprijs is normaal 10 Euro maar zowel seniorleden als jeugdleden van de NTTB afdeling West krijgen 5 Euro korting als ze de kaarten vantevoren via Jetty Borgers (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) aanvragen. Jeugdleden die geselecteerd zijn voor de afdelingstraining of bondstraining van West kunnen vrijkaarten krijgen van Jetty Borgers.

Kijk voor de exacte tijden en meer informatie op: http://www.nttbmasters.nl/

Met vriendelijke groeten
Arnoud van Willigen