Vandaag werden de finalewedstrijden gespeeld op de NTTB-masters in Zoetermeer. Een fantastisch georganiseerd toernooi, waarvan de wedstrijden online te volgen waren via www.tafeltennis.tv ! Een grote hoeveelheid publiek was afgekomen op het sportevenement, wat voor een geweldige sfeer in de zaal zorgde. Ook waren de wedstrijden van absoluut topniveau, met prachtige rally's en sportieve emotie.

Werff Thomas was mede commentator van de live-uitzendingen en voorzag de wedstrijden van heldere en interessante analyses. Vanuit VVV waren er zelfs enkele vragen per SMS ingestuurd, die tijdens de uitzending werden behandeld. Ook Wessel van het Walderveen kreeg een hoofdrol, toen hij scheidsrechter mocht zijn bij de demonstratiewedstrijden van Europees Kampioen Michael Maze.

Mocht je de NTTB-masters gemist hebben, dan kan je via de bovenstaande website een aantal mooie compilaties bekijken!

Wessel van het Walderveen doet de toss..