De voorbereidingen voor het Kindertafeltennisfeest zijn inmiddels in volle gang. Het jeugdteam heeft dinsdag een mail uit laten gaan naar alle jeugdleden, waarin hen wordt gevraagd mee te helpen op de betreffende dagen. Ook wordt er een draaiboek gemaakt, waarin de taken van alle medewerkers nauwkeurig worden beschreven. Verder wordt er gewerkt aan een livestream verbinding die actief zal zijn tijdens het evenement en videobeelden moet gaan uitzenden naar de website.

Hiernaast zal vandaag de bestelling voor de kampioensprijzen de deur uit gaan en wordt deze week het digitale toernooisysteem getest. Ook zullen er nieuwe promotiefolders voor de vereniging worden gemaakt en zal de zaal volgende week feestelijk versierd worden met balonnen en slingers.

Mooi nieuws is dat wethouder Rensen heeft toegezegd de prijzen van groep 8 uit te komen reiken. We gaan er weer een gezelig en sportief evenement van maken, dat als visitekaartje van VVV kan dienen!