De eerste drie dagen van het Kindertafeltennisfeest zijn uitstekend verlopen. Met een totaal van 84 deelnemers was het gezellig druk op de vereniging. De verdelingen van de deelnemers over de drie dagen was wel wat scheef: van groep 5 kregen we slechts 14 inschrijvingen binnen. Dit mocht echter de pret niet drukken, want dat betekende meer tijd voor allemaal leuke tafeltennisspelletjes, zoals bv. terugslaan tegen de dikke mat, hooghouden met elkaar en balletjes door hoepels heen slaan. Daarom was ook deze dag net zo gezellig als altijd en konden de kinderen stipt om 5 uur 's middags genieten van een mooie prijsuitreiking, die dit jaar vooraf werd gegaan door een spectaculaire licht- en geluidshow: een perfecte opening voor de welverdiende prijswinnaars. Alle kinderen gingen dan ook met een mooie oorkonde en informatiepakket van de vereniging naar huis. Voor de nummers 1 t/m 3 van elke poule waren er ook nog eens leuke bekers en cadeaubonnen!

Ook konden we dit jaar weer rekenen op een groot aantal jeugdvrijwilligers, die de kinderen hielpen bij het leren van de basisslagen (zoals de service) en het tellen van de wedstrijden. Zonder hun zou de organisatie van dit superevenement onmogelijk zijn. Verder konden de kinderen genieten van een mooie (lees: hilarische) tafeltennisdemonstratie, wederom verzorgd door twee topspelers van de vereniging. Spelenderwijs konden de kinderen op deze manier kennis maken met de snelste balsport ter wereld.

Woensdag 30 december is groep 8 aan de beurt. Daar zal ook wethouder Rensen van de gemeente Leidschendam-Voorburg aanwezig zijn, om de prijsuitreiking extra veel glans mee te geven. Voor de foto's van de groepen 5, 6 en 7 kan worden geklikt op de onderstaande links:

Groep 5: klik hier. (link is onderweg)
Groep 6 en 7: klik hier.