Alle kinderen die hebben meegedaan aan het kindertafeltennisfeest hebben naast hun welverdiende oorkondes en prijzen ook een mooi informatiepakket van de vereniging meegekregen. Hierin staat algemene informatie over de vereniging (zoals locatie en trainingstijden), maar ook een uitnodiging tot de beginnerscursus en informatie over een sportief kinderpartijtje.

Beginnerscursus
De beginnerscursus is een uitstekende gelegenheid voor kinderen om de basisslagen van het tafeltennis onder de knie te krijgen. Ook zullen de kinderen verschillende tafeltennisspelletjes spelen en worden de regels en gebruiken van de sport uitgelegd. Dit alles gebeurt onder begeleiding van een enthousiaste en gediplomeerde trainer. Deelname kost € 25 p.p. en is inclusief een professioneel batje en welkomstcadeau. Deelname is vrijblijvend en ook kinderen die niet hebben meegedaan aan het kindertafeltennisfeest zijn van harte welkom. Schrijf je dus snel in en kom meer te weten over de snelste balsport ter wereld!

Kinderpartijtje
Tafeltennisvereniging VVV organiseert sinds een jaar kinderpartijtjes voor groepen t/m 16 kinderen. Wegens groot succes zal dat ook dit jaar worden voortgezet. Onder enthousiaste begeleiding van twee jeugdtrainers zullen de kinderen een volledige tafeltennistraining ervaren, met warming-up, tafeltennisoefeningen en spelvormen. Ook zal de tafeltennisrobot worden opgesteld en kunnen er extra activiteiten worden toegevoegd, zoals een zaalvoetbaltoernooi of 'apenkooien'. Om het geheel extra feestelijk te maken zal ook de clubmascotte zijn gezicht laten zien en is er aan het eind ruimte voor een klein discofeestje. De kinderpartijtjes vinden voornamelijk op zondag plaats en zijn al te reserveren vanaf € 12,50 p.p. Voor een sportief en feestelijk kinderfeestje ben je bij VVV dus aan het goede adres!

Wil je meer informatie of je direct inschrijven voor de beginnerscursus en/of een kinderpartijtje, dan kan je contact opnemen door middel van het contactformulier of het mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.!

Kinderpartijtje VVV