[Edit Remco: enkele fotolinks toegevoegd (zie onderaan) ]

Het kindertafeltennisfeest van Tafeltennisvereniging V.V.V. kan met 101 deelnemers en vier dagen boordevol gezelligheid niet anders dan succesvol worden ervaren. Naast een volledig tafeltennistoernooi konden de kinderen kosteloos genieten van spelvormen, demonstraties, oliebollen en prijzen. Elke deelnemer liep dan ook tevreden weg met een oorkonde en informatiepakket in de hand. De nummers 1 t/m 3 van elke poule konden daar nog een mooie beker en cadeaubon aan toevoegen.

De prijsuitreiking werd dit jaar voorafgegaan door een spectaculaire licht- en geluidsshow: de perfecte opening voor de welverdiende prijswinnaars. Ook werd er dit jaar weer gebruik gemaakt van een geautomatiseerd toernooisysteem, waarbij kinderen op een beeldscherm in de kantine alle laatste standen en scores konden nalezen. Verder was er voor het eerst een livestream verbinding met de website opgezet. Meer dan 300 keer maakten geïnteresseerden van de gelegenheid gebruik om de basisschoolleerlingen actief bezig te zien in de snelste balsport ter wereld.

Zoals altijd konden we ook dit jaar weer rekenen op onze jeugdvrijwilligers om de kinderen te helpen bij de basisslagen (zoals de service) en het tellen van de wedstrijden. Zij hadden de zaal ook nog eens prachtig versierd  met talloze slingers, ballonnen en rollen crêpepapier, waardoor er een echt feestgevoel ontstond. Ook de demonstratie was als vanouds erg leuk, waardoor de kinderen spelenderwijs kennis konden maken met de tafeltennissport. Ten slotte was op de laatste dag wethouder Rensen aanwezig, om de prijsuitreiking extra veel glans mee te geven.

Aansluitend op het kindertafeltennisfeest wordt er een beginnerscursus georganiseerd. De kosten zijn slechts € 25,- en dat is inclusief een professioneel batje en welkomstcadeau. Klik HIER voor meer informatie.

Voor de foto’s van het kindertafeltennisfeest kan worden geklikt op de volgende LINK voor groep 6 en 7.
Klik HIER voor groep 8.

Ook Jan Weimar heeft foto's gemaakt: GROEP 7 en GROEP 8.

Ben jij snel?
Tafeltennis wel!