Hallo,

Gisteren (8 januari 2010) zijn in Schiedam de Zuidhollandse kampioenschappen jeugd gespeeld. VVV was daar met 5 jeugdleden aanwezig en niet te vergeten met Mark, Richard en Vally (die deel was van de organisatie).

Ik denk dat VVV niet mag mopperen. Want hoewel de opkomst ondanks het slechte weer goed was, wist VVV goede resultaten te bereiken.

1. Nina verraste vriend en vijand door bij de Welpen D / pupillen D+C (dat wordt gecombineerd gespeeld) door te dringen tot de finale  van de troostronde. Die finale kon ze niet winnen, maar toch een knappe plaats op het podium voor trotse Nina.
  2. Tobias deed het zeker niet verkeerd. Hij speelde mee in pupillen C+D en moest de eer eveneens verdedigen in de troostronde. Daar verloor hij de halve finale; nét geen prijs, maar niet slecht gedaan. Ga zo door!
  3. Rian speelde bij pupillen A+B, een pittiger niveau alweer. En Rian haalde evenals Nina het podium in de troostronde! Een tweede plaats en dus weer een prijs voor Rian.
  4. Wessel, die ook pupillen A+B speelt, wist de hoofdronde te bereiken in een sterk veld. Helaas haalde hij net geen prijs, doordat hij strandde in de halve finale. Toch goed gespeeld.
  5. Patrick tenslotte, speelde in kadetten A+B. In de hoofdronde won hij knap van Laurens van Raadshooven de halve finale. Helaas ging de zeer spannende finale net met 11-9 in de 5e game verloren, maar toch een mooie 2e prijs.

Het toernooi was weer prima georganiseerd en de sfeer was buitengewoon sportief. Er werd natuurlijk hard gestreden, maar het was echt een fijn dagje uit.  Daarom aan alle leden: doe bij het volgende toernooi ook mee, want je hebt echt een leuke dag.

Enkele foto's hieronder. Niet al teveel want de zaal was erg donker en de actiefoto's waren geen succes :-).

Remco