Afgelopen week zijn in de UBT competitie de halve finales gespeeld van het Bekertoernooi.
VVV was maar liefst in 4 van de 6 klasse vertegenwoordigd.

Op maandag 4 januari was eerst de Overgangsklasse aan de beurt. Vanwege het slechte weer en de voorspelling dat het alleen maar slechter zou worden, belde de tegenstander af. Deze wedstrijd wordt 22 februari bij VVV ingehaald.

Op dinsdag 5 januari moesten de eerste en tweede klassers aan de bak. De eerste klasse (John, Ron en Jan) pakte, uit bij WDK, de tegenstander met 8-1 in. Doel bereikt. De finale.
De tweede klasse (Ymke, Jan en Rob) moesten bij VEW in Poeldijk spelen. Ook zij wonnen met 8-1 en ook zij bereikten dus de finale.

Donderdag 7 januari was het de beurt aan de vierde klasse. Thuis moest worden aangetreden tegen SEL uit Wassenaar.
Niculae, Martin en Lida konden deze wedstrijd in winst omzetten. Met 6-3 werd de tegenstander opzij gezet. De derde finalist van VVV voor de beker.

Er kan dus nog een finalist bijkomen als de wedstrijd in de Overgangsklasse (22 februari) ook in winst wordt omgezet.
Het afgelopen jaar was VVV in geen enkele klasse vertegenwoordigd in de finale en dit jaar dus in ieder geval in drie en misschien wel vier verschillende klasse.

De finales die op een nader te bepalen datum in april (bij VVV) worden gespeeld zien er tot nu zo uit:

Ereklasse: TVZ-SVGT
Overgangsklasse: SEL-VVV/SVGT
1e klasse: VVV-HPSV
2e klasse: VVV-TVZ
3e klasse: EOB-TTVB
4e klasse: VVV-EOB

Een prachtig resultaat voor VVV.