Afgelopen dinsdag 12 januari waren 5 seniorenteams van VVV te gast bij tafeltennisvereniging Wibats in Den Haag voor de jaarlijkse strijd om de Ooievaarsbokaal. In dit toernooi is het voor 3 uitspelende tafeltennisverenigingen zaak om een zo goed mogelijk resultaat te behalen tegen Wibats zelf. De vereniging die het beste resultaat behaalt gaat ervan door met de ooievaarsbokaal.

Nadat Pinguins een week geleden een spannende 26-24 nederlaag moest boeken tegen Wibats, was ook VVV afgelopen dinsdag niet oppermachtig. Er waren heel wat spannende wedstrijden met mooie rally's nodig om de overwinning nipt naar ons toe te kunnen slepen: 24-26 in het voordeel van VVV. Over twee weken spelen de Salamanders nog tegen Wibats. Dan zal blijken of de overwinning voldoende was om de ooievaarsbokaal in de wacht te slepen.