Fred van Bijnen is in de nacht van 19 op 20 januari overleden aan een ontsteking in zijn alvleesklier. Het leven werd hem totaal onverwacht ontnomen. Hij voelde zich de laatste weken weliswaar niet lekker, maar dit werd afgedaan als de effecten van een zware griep. Enkele uren na onwel te zijn geworden werd hij met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Ondanks lange reanimatiepogingen was het al te laat. Fred van Bijnen stierf rond de klok van half vier 's nachts.

Fred was niet alleen de vader van VVV-leden Bjorn, Stefan & Elvira, maar ook een betrouwbare vrijwilliger die vele malen per week bardienst draaide en ook geen bezwaar had tegen een extra uurtje op de vrijdagavond. Op zaterdag stond hij steenvast klaar voor de competitie spelende jeugd. Maar fred was meer dan een barvrijwilliger. Hij was ook een belangrijke steunpilaar voor Han als eindverantwoordelijke van de bar en een bekend en vertrouwd gezicht van VVV. Met hem was de kantine nooit leeg of stil.

Namens het bestuur en alle leden van VVV wensen wij Bjorn, Stefan & Elvira en alle andere familieleden/vrienden/kennissen sterkte toe met het verwerken van dit verlies. VVV zal niet hetzelfde zijn zonder hem. Fred, rust in vrede!